OGŁOSZENIE. Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia
OGŁOSZENIE
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie zaprasza do składania ofert
na wykonanie zamówienia p.n.:
Świadczenie usług na pełnienie funkcji KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ w Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr PCPR.26.15.2021 z dnia 07.12.2021r.
1. Termin składania ofert: 16.12.2021r. do godz. 15:30.
2. Miejsce składania ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno.
3. Forma składania ofert:
- wymagane dokumenty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie PCPR, ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej”. Oferty można składać osobiście lub wysłać pocztą na powyższy adres. W przypadku wysłania oferty, za datę wpływu uznaje się datę i godzinę jej doręczenia do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
- wymagane dokumenty należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z wymaganymi załącznikami;
- każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
- życiorys (CV) powinien być opatrzony klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L.119 z 04.05.2016 str. 1) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.",
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie;
- oświadczenie (załącznika nr 3 do zapytania ofertowego);
- w przypadku gdy ofertę składa podmiot gospodarczy do oferty należy dołączyć aktualny wpis do właściwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - nie dotyczy osób fizycznych;
4. Termin realizacji zamówienia: świadczenie usług koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej realizowane będzie od 1 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.
5. Warunki udziału w postępowaniu i główne wymagania:
Zamawiający wymaga aby zamówienie realizowane było przez 4 osoby. Winny to być osoby, które spełniają wszystkie niżej wymienione warunki:
- posiadają obywatelstwo polskie;
- ukończyły studia wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub posiadające wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
- nie są i nie były pozbawione władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest im zawieszona ani ograniczona;
- wypełniają obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do nich wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie były skazane prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie łączą usługi koordynatora z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego;
- nie prowadzą postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez powiat;
- posiadają doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach pomocy społecznej, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, placówkach oświatowych lub innych podmiotach działających w obszarze wsparcia dziecka i rodziny.
- posiadają nieposzlakowaną opinię,
- posiadają stan zdrowia pozwalający na świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej,
- znajomość Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 821 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do ustawy;
- znajomość Ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy;
- znajomość Ustawy o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1359);
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie określonym przez Zamawiającego,
- Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz do właściwego wykonania zamówienia,
- w przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia za wynagrodzenie podane w formularzu,
- Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym,
Dodatkowe wymagania:
- samodzielność, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres;
- odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań;
- wysoki poziom empatii;
- umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
- kreatywność;
- praktyczna znajomość obsługi standardowych aplikacji Windows.
- prawo jazdy kat. B;
6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Cena - 60%
Cena usług koordynatora stanowiąca przedmiot zamówienia powinna zostać przedstawiona w kwocie miesięcznej ceny brutto.
Oferta zawierająca najniższą cenę ofertową brutto otrzymuje 100 pkt i zostanie pomnożona przez wagę kryterium oceny. Punkty za kryterium „cena” dla pozostałych ofert to stosunek najniższej ceny ofertowej brutto do wartości ceny ofertowej brutto w badanej ofercie, pomnożony przez 100 pkt. i wagę kryterium (60%).
Cena najniższa
-------------------------- x 100 pkt. x znaczenie kryterium 60%
Cena oferty ocenianej
- Doświadczenie (w latach) w pracy w pełnieniu funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia, których odbiorcą były rodziny, dzieci tj. asystent, kurator, rodzina zastępcza, rodzinny dom dziecka, pedagog, psycholog, terapeuta, wychowawca w placówce, itp. - 40 %.
Ocena tego kryterium punktowana jest zgodnie z poniższą tabelą:
Doświadczenie (w latach) w pracy w pełnieniu funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia, których odbiorcą były rodziny, dzieci tj. asystent , kurator, rodzina zastępcza, rodzinny dom dziecka, pedagog, psycholog, terapeuta, wychowawca w placówce, itp. - 40 %. |
Pkt = % wagi kryterium |
poniżej 1 roku |
0 |
powyżej 1 roku do 2 lat |
10 |
powyżej 2 lat do 3 lat |
20 |
powyżej 3 lat do 4 lat |
30 |
powyżej 4 lat |
40 |
Zamawiający dokona oceny oferty w kryterium - doświadczenie (w latach) w pracy w pełnieniu funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia - zgodnie z powyższa tabelą.
7. Inne postanowienia:
- oferty cenowe oceniane będą w sposób punktowy;
- ocena ofert cenowych wg kryterium:
- „cena” - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 pkt., natomiast pozostałe oferty cenowe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów;
- ocena ofert cenowych wg kryterium - doświadczenie (w latach) w pracy w pełnieniu funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia, których odbiorcą były rodziny, dzieci tj. asystent, kurator, rodzina zastępcza, rodzinny dom dziecka, pedagog, psycholog, terapeuta, wychowawca w placówce, itp. - 40 %,
- punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty dla każdej oferty cenowej za poszczególne kryteria zostaną zsumowane. O wyborze oferty decyduje najwyższa łączna ilość punktów za wszystkie kryteria;
- niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania;
- Zamawiający zawrze umowę z wybranymi Wykonawcami po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy;
- jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny;
- do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych odwołanie, skarga;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert;
- Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Informacje szczegółowe na temat zamówienia:
- szczegóły zapytania ofertowego przedstawia Załącznik nr 1;
- treść zapytania upubliczniona została w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej PCPR.
/-/ Zuzanna Puchalska
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Kępnie
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Załącznik Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 3 - Oświadczenie
- Załącznik Nr 4 - Klauzula informacyjna
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 złotych, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 218.VI.2021 Zarządu Powiatu Kępińskiego z dnia 22 lutego 2021r.
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Aktualności | ||||
2021-12-07 |
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf
ilość pobrań: 129
|
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf 184,61KB | zobacz | |
2021-12-07 |
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.pdf
ilość pobrań: 122
|
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.pdf 161,28KB | zobacz | |
doc | 2021-12-07 |
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc
ilość pobrań: 62
|
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc 85KB | - |
2021-12-07 |
Załącznik nr 3 Oświadczenie.pdf
ilość pobrań: 144
|
Załącznik nr 3 Oświadczenie.pdf 92,17KB | zobacz | |
2021-12-07 |
Załącznik Nr 4 Klauzula informacyjna RODO.pdf
ilość pobrań: 130
|
Załącznik Nr 4 Klauzula informacyjna RODO.pdf 103,16KB | zobacz | |
2021-12-22 |
Zawiadomienie o wyborze ofert.pdf
ilość pobrań: 113
|
Zawiadomienie o wyborze ofert.pdf 163,34KB | zobacz |