OGŁOSZENIE. Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia
OGŁOSZENIE
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia p.n.:
Świadczenie usług indywidualnego poradnictwa prawnego w Punkcie Interwencji Kryzysowej
w Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr PCPR.26.16.2021 z dnia 08.12.2021r.
1. Termin składania ofert: 17.12.2021r. do godz. 15:30.
2. Miejsce składania ofert: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, ul. Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno.
3. Forma składania ofert:
- Wypełniony formularz ofertowy, który stanowi Załącznik nr 2 (zapisany jako obraz w formacie pdf) wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ lub w formie papierowej na adres Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie, Sienkiewicza 26, 63-600 Kępno. W przypadku wysłania oferty, za datę wpływu uznaje się datę doręczenia do PCPR w Kępnie. Oferty po terminie nie będą rozpatrywane.
- wymagane dokumenty należy sporządzić w języku polskim, zgodnie z wymaganymi załącznikami;
- każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą realizację przedmiotu zamówienia. Treść musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4. Wymagane dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
- życiorys (CV) powinien być opatrzony klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przedstawionych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L.119 z 04.05.2016 str. 1) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych.",
- oświadczenie (załącznika nr 3 do zapytania ofertowego);
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie,
- w przypadku gdy ofertę składa podmiot gospodarczy do oferty należy dołączyć aktualny wpis do właściwego rejestru lub do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
5. Termin realizacji zamówienia: świadczenie usług indywidualnego poradnictwa prawnego w Punkcie Interwencji Kryzysowej realizowane będzie od 1 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia i wiedzę do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oferty może składać osoba fizyczna lub podmiot dysponujący kadrą, która spełnia poniższe wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe na kierunku prawo,
- posiada doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej o podobnym charakterze jak w opisie zamówienia;
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w terminie określonym przez Zamawiającego,
- Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz do właściwego wykonania zamówienia,
- w przypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia za wynagrodzenie podane w formularzu,
- Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym,
7. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
- Cena - 60%
Cena usług prawnika stanowiąca przedmiot zamówienia powinna zostać przedstawiona w kwocie ceny brutto zł/godzinę (60 minut).
Oferta zawierająca najniższą cenę ofertową brutto otrzymuje 100 pkt i zostanie pomnożona przez wagę kryterium oceny. Punkty za kryterium „cena” dla pozostałych ofert to stosunek najniższej ceny ofertowej brutto do wartości ceny ofertowej brutto w badanej ofercie, pomnożony przez 100 pkt. i wagę kryterium (60%).
Cena najniższa
-------------------------- x 100 pkt. x znaczenie kryterium 60%
Cena oferty ocenianej
- Doświadczenie (w latach) w obsłudze prawnej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia-40 %.
Ocena tego kryterium punktowana jest zgodnie z poniższą tabelą:
Doświadczenie (w latach) w pracy w obsłudze prawnej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia - 40 %. |
Pkt = % wagi kryterium |
poniżej 1 roku |
0 |
powyżej 1 roku do 2 lat |
10 |
powyżej 2 lat do 3 lat |
20 |
powyżej 3 lat do 4 lat |
30 |
powyżej 4 lat |
40 |
Zamawiający dokona oceny oferty w kryterium - doświadczenie (w latach) w pracy w obsłudze prawnej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia - zgodnie z powyższa tabelą.
- wartości cenowe należy podać w złotych polskich (PLN) wraz z podatkiem VAT,
- cenę oferty należy podać z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
8. Inne postanowienia:
- oferty cenowe oceniane będą w sposób punktowy;
- ocena ofert cenowych wg kryterium:
- „cena” - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma 60 pkt., natomiast pozostałe oferty cenowe otrzymają proporcjonalnie mniej punktów;
- ocena ofert cenowych wg kryterium - doświadczenie (w latach) w pracy w obsłudze prawnej lub realizacja usługi zbliżonej do przedmiotu zamówienia - 40 %,
- punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Punkty dla każdej oferty cenowej za poszczególne kryteria zostaną zsumowane. O wyborze oferty decyduje najwyższa łączna ilość punktów za wszystkie kryteria;
- niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania;
- zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy;
- jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny;
- do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych odwołanie, skarga;
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert;
- Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
9. Informacje szczegółowe na temat zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług indywidualnego poradnictwa prawnego w Punkcie Interwencji Kryzysowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie w roku 2022. Szczegóły zapytania ofertowego przedstawia Załącznik nr 1.
/-/ Zuzanna Puchalska
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Załącznik Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy
- Załącznik Nr 3 - Oświadczenie
- Załącznik Nr 4 - Klauzula informacyjna
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 złotych, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr 218.VI.2021 Zarządu Powiatu Kępińskiego z dnia 22 lutego 2021r.
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Aktualności | ||||
2021-12-08 |
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf
ilość pobrań: 162
|
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf 131,34KB | zobacz | |
2021-12-08 |
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.pdf
ilość pobrań: 134
|
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.pdf 160,05KB | zobacz | |
doc | 2021-12-08 |
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc
ilość pobrań: 82
|
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc 85KB | - |
2021-12-08 |
Załącznik nr 3 Oświadczenie.pdf
ilość pobrań: 150
|
Załącznik nr 3 Oświadczenie.pdf 92,1KB | zobacz | |
2021-12-08 |
Załącznik nr 4 Klauzula RODO.pdf
ilość pobrań: 150
|
Załącznik nr 4 Klauzula RODO.pdf 103,15KB | zobacz |