• język migowy
  • e-mail
  • telefon: + 48 62 791 22 90
  • lokalizacja
  • BiP
Strona główna/Aktualności/Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe

1 06 2021 #Aktualności

Ogłoszenie

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.: „Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kępnie”

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na rzecz mieszkańców Powiatu Kępińskiego.

Zamawiający zakłada wyłonienie 4 Asystentów Osobistych Osób Niepełnosprawnych dla 14 osób niepełnosprawnych posiadających znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności oraz dla 2 dzieci niepełnosprawnych w wieku do 16 roku życia. Roczna liczba godzin asystentury dla jednej niepełnosprawnej dorosłej osoby wynosi 96 godzin, natomiast w przypadku dzieci są to 64 godziny na dziecko niepełnosprawne.

Podstawą świadczenia usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej jest umowa zlecenie.

Szczegóły znajdziecie państwo w załączniku

Kategoria: Powiązane pliki [3]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
pdf 2021-10-19 Zapytanie ofertowe Nr PCPR.26.1.2021
ilość pobrań: 59
Zapytanie ofertowe Nr PCPR.26.1.2021 237,29KB zobacz
pdf 2021-10-19 Załącznik Nr 1
ilość pobrań: 64
Załącznik Nr 1 136,8KB zobacz
pdf 2021-10-19 Załącznik Nr 2
ilość pobrań: 62
Załącznik Nr 2 104,04KB zobacz

do góry