• język migowy
  • e-mail
  • telefon: + 48 62 791 22 90
  • lokalizacja
  • BiP

Karty parkingowe

Od dnia 1 lipca 2014r., na mocy przepisów ustawy z dnia 23 października 2013r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. z 2013r. poz. 1446), zmianie ulegają zasady wydawania kart parkingowych dla osób niepełnosprawnych i placówek zajmujących sie opieką, rehabilitacją lub edukacją osób niepełnosparwnych.

Od dnia 1 lipca 2014 roku organem wydającym kartę parkingową staje się przewodniczący powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności.

Szczegółowe zasady wydawania kart parkingowych oraz wniosek, który należy przedłożyć znajdują się w załączeniu.

UWAGA - WYDŁUŻONO TERMIN WAŻNOŚCI KART PARKINGOWYCH !!!!

Aby umożliwić wszystkim zainteresowanym osobom niepełnosprawnym uzyskanie dokumentu uprawniającego do wydania karty parkingowej, ustawa z dnia 10 października 2014 r. o zmianie ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2014r. poz. 1589) wydłuża do dnia 30 czerwca 2015 r. okres ważności kart parkingowych, wydanych na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem 1 lipca 2014 r. (kart wydanych przez Wydział Komunikacji).

Szczegółowe informacje udzielane są w siedzibie Powiatowego Zespołu ul. Sienkiewicza 26 pokój nr 2 lub pod numerem telefonu (62) 7912286, (62) 7912282.

OPŁATY ZA WYDANIE KARTY PARKINGOWEJ NALEŻY DOKONAĆ NA KONTO

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W KĘPNIE
UL. SIENKIEWICZA 26
NR KONTA 56 1020 2241 0000 2102 0047 5111
TYTUŁEM: OPŁATA ZA WYDANIE KARTY PARKINGOWEJ

Kategoria: Powiązane pliki [2]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Pliki
pdf 2021-10-20 Wniosek Karta Parkingowa
ilość pobrań: 118
Wniosek Karta Parkingowa 238,94KB zobacz
pdf 2021-10-20 Zasady wydawania kart parkingowych
ilość pobrań: 149
Zasady wydawania kart parkingowych 45,3KB zobacz
do góry